Tuesday, April 24, 2012

Maafkan Saya Jika Saya Telah Menyakitkan Hati Kalian

Assalamualaikum, hye sahabat-sahabatku ! Kaifa haluka?Saya doakan agar kita bersama-sama dlm keadaan sihat wal'afiat insya-ALLAH :)







Setiap insan di atas muka bumi ini ada melakukan kesalahan..Kita hanya hamba yg lemah , tidak sempurna.Sedangkan Nabi memaafkan umat-umatnya,apatah lg kita yg hanya hamba hina dina ini sepatutnya memaafkan orang lain.









   Jom kita bermuhasabah diri kembali apa yg kita telah lakukan sepanjang 
   hidup ini.Dunia ini hanyalah landasan untuk menuju AKHIRAT.Semoga dgn 
   memaafkan akan membuatkan kita merasa tenang menuju ke alam sana. 
   Memaafkan orang lebih baik daripada mengutuk sesama insan ~____^


                                              













                                                     

*Maaf jika terdapat kesalahan dlm penulisan entri saya! Budak baru belajar :P
*Insya-ALLAH saya akan perbaiki...
*Syukran jiddan kerana sudi membaca blog saya yg biasa-2 ni :D


                                                       ^Tamat^
                                                       Alhamdulilah                                                 
                                            

No comments: