Friday, November 16, 2012

Dunia Blog !

Assalamualaikum everibadiiii ! Lama tak update blog *kesah apa kau tak update blog , ok abaikan.Sebenarnya tak tau nak tulis entri pasal ape ni pun saje buat sbb TERAMATLAH BOSAN CUTI NI WEHH ! so kira ni entri TERPAKSA lah haha.



Ok berbalik kpd tajuk diatas aku nak cerita dkt korang mcm mane aku boleh terjerumus ke dunia blog ni *amboi ayat dia TERJERUMUS k haha :p Ehem ehem *betulkan tekak sblum mulakan cerita ku heee

Sebenarnya aku dah lama ada blog since Disember 2010 time tu form 1 *maju gila kau form 1 dah ade blog , heyy ! budak sekarang lg maju kot baru sekolah rendah dah ade blog,twitter bagai.Tapi aku betul2 serious dlm blog ni baru tahun ni haha tahun ni aku rajin gila berTWITTER so satu hari tu aku ade follow sorang akak ni namanya ialahhh DENA BAHRIN 
sape tak kenal boleh klik dekat nama tu.Kak Dena time tu sgt aktif berblogging setiap hari aku stalk blog dia k pecah dah rahsia ku,pastu aku suka cara dia tulis entri2 dia simple,menarik mmg kena dgn jiwa remaja2 zaman sekarang cewahh :)




Start daripada tu aku rasa nk berblogging jugak ahaks ;) tapi blog aku taklah sehebat kak IRINE NADIA , FATIN LIYANA , NISA KAY , MARIA ELENA dan lain2 lg.Blog sgt best sbb kita boleh tulis ape yg kita fikir,pandangan kita,banyak benda lah boleh buat melalui blog.Blog pun salah satu medium untuk kita berdakwah bkn saje FB dan TWITTER,BLOG pun boleh hehe.

p/s: Ni blog aku so sukahati aku nak tulis ape ye ! Harap maklum.Sekian ^^

* korang mesti perasan setiap entri aku mesti ade nama kak Dena kan so nantikan entri selanjutnya tentang kak Dena pulak.Stay tune yaaa !

Bye love <3

1 comment: